
На відміну від попередніх заходів, які проходили у тренінговому форматі за участі українських та канадських фахівців з комунікації, дана зустріч мала на меті обмін досвідом, передусім, самих учасників. Модераторами заходи були експертка проекту Іванна Ібрагімова, а також фахівці правового клубу PRAVOKATOR.Київ Віталій Охріменко та Катерина Середенко.
Під час зустрічі учасники представляли свої досягнення в роботі та визначали фактори, що впливають на сприйняття інформації. Чимала увага приділялася питанням особливостей роботи з молоддю та іншими цільовими аудиторіями. Працюючи в групах за принципом світового кафе, працівники системи БПД розглядали важливі аспекти налагодження взаємодії зі ЗМІ, розвитку партнерств та посилення командної роботи, в тому числі комунікаторів та інтеграторів, написання текстів для публікацій та використання соціальних мереж.
Учасники обговорювали такі питання: як бути стратегічним у комунікації, що важливо донести людям про систему БПД – про те що вона «орієнтована на людей, інноваційна, гнучка, дієва». Також увага була приділена аналізу проблем на шляху посилення обізнаності громадськості про БПД, узгодженості довго, середньо та короткострокових цілей та завдань, оцінювання поступу на шляху до досягнення поставленої мети – як привернення уваги і посилення обізнаності, так і залучення партнерів, лідерів думок до комунікації про БПД та використання правових інструментів для вирішення правових проблем.
Обговорюючи результати заходу учасники відзначали, що мали можливість «надихнутися досвідом колег», по-новому подивитися на ті чи інші аспекти своєї діяльності, отримати нові ідеї. Особливо важливою ця зустріч була для тих учасників, котрі лише нещодавно почали працювати на посаді. Мережа комунікаторів продовжуватиме працювати над фіналізацією комунікативної стратегії та планом нової інформаційної кампанії БПД.
Проект «Доступна та якісна правова допомога в Україні» вже тривалий час приділяє значну увагу розвитку комунікативної спроможності системи БПД, підтримує заходи спрямовані на підвищення спроможності системи БПД до інформаційної та правопросвітницької роботи з вразливими групами населення, з метою підвищення обізнаності населення про можливості захисту своїх прав за допомоги центрів та бюро з надання правової допомоги, а також – підвищення правової спроможності людей та громад.