
Протягом грудня 2015 року за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» проведено навчання для представників відділів контрактно-договірної роботи, фінансів та бухгалтерського обліку регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Учасники навчання пройшли перший етап тренінгу по роботі з програмним забезпеченням 1C, яке придбане за фінансової підтримки проекту для впровадження в усіх центрах з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Це програмне забезпечення є необхідним кроком для автоматизації та оптимізації процесів управління фінансами, та є однією зі складових діяльності проекту по розробленню комплексної інформаційно-аналітичної забезпечення надання безоплатної правової допомоги.
Навчання є лише першим етапом у проведенні заходів для фахівців з фінансів та бухгалтерського обліку центрів БВПД, на яких вони зможуть обмінюватися досвідом, обговорювати питання управління фінансами центрів та бюджетного планування.