
Проект “Доступна та якісна правова допомога в Україні” продовжує підтримувати розвиток комунікативної спроможності системи БПД, а також розвиток команд правових клубів PRAVOKATOR.
10-11 вересня у Києві відбувся тренінг з питань ефективної усної та письмової комунікації, у тому числі публічних виступів та взаємодії зі ЗМІ, участь у якому взяли працівники усіх п’яти правових клубів PRAVOKATOR.
За допомогою тренерок Лариси Денисенко та Тетяни Трощинської , учасники тренінгу відпрацьовували навички публічних виступів, формулювання ключових повідомлень для різних аудиторій, роботи перед камерою, взаємодії та налагодження співпраці із засобами масової інформації, підготовки прес-релізів та інших інформаційних матеріалів для медіа тощо.
Ключові настанови щодо публічної комунікації системи БПД з учасниками тренінгу обговорювали директор Координаційного центру з надання правової допомоги, Олексій Бонюк та помічник директора Сергій Ющишин.
23-25 вересня працівники правових клубів PRAVOKATOR навчалися навичкам фасилітації та ведення перемовин на основі інтересів з метою розвитку партнерств.
Тренерка Ірина Глущенкова обговорювала з учасниками тренінгу ролі та основні компетенції фасилітатора та перемовника, процес підготовки та дизайну фасилітаційних сесій та переговорів, рівні залучення групи та методи управління відкритими дискусіями, зокрема з метою побудови консенсусу, а також основи партнерського підходу в переговорах та ключові етапи їх проведення.
У всіх учасників була можливість відпрацювати навички фасилітатора та перемовника, шляхом планування та проведення фасилітаційних сесій та переговорів.
Учасники та учасниці тренінгу відзначили, що навички фасилітацій та розвитку партнерств є дуже важливими для підтримки діяльності правових клубів та залучення різних професійних груп всередині системи БПД та інших зацікавлених сторін до обговорення актуальних питань забезпечення захисту прав людини в Україні, та для об’єднання зусиль заради покращення доступу до правосуддя й розвитку правової спроможності людей та громад.
У тренінгах також взяли участь фахівці управління розвитку людських та інформаційних ресурсів у сфері надання правової допомоги та управління комунікацій Координаційний центр з надання правової допомоги.
Більше фото можна переглянути на сторінці Проекту.