
Вивчення задоволеності клієнтів є важливим інструментом оцінювання ефективності роботи системи безоплатної правової допомоги, оскільки дозволяє врахувати їхню думку щодо удосконалення процедур, пов’язаних із організацією надання БПД та її безпосереднім наданням, проявити клієнтоорієнтованість та небайдужість до їхніх потреб навіть після завершення надання послуг.
2019 року експерти проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» розробили концепцію та інструментарій для проведення першого всеукраїнського дослідження рівня задоволеності клієнтів в історії української системи БПД. У розробленні методології опитування брали участь фахівці Координаційного центру з надання правової допомоги.
З 13 по 25 серпня 2019 року, за підтримки Проекту, Київським міжнародним інститутом соціології було проведення опитування клієнтів системи БПД методом телефонного інтерв’ю. Загалом було опитано 1601 клієнтів, включаючи 1201 клієнтів місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги, а також 400 клієнтів єдиного контакт-центру системи БПД.
Респондентами опитування стали клієнти системи БПД, які отримали безоплатну первинну правову допомогу, безоплатну вторинну правову допомогу або консультацію юристів єдиного контакт-центру системи БПД у період з серпня 2018 року по липень 2019 року.
Перші результати опитування були представлені на KILAC – першій Київській міжнародній конференції з БПД, яка проходила у столиці протягом 10-12 вересня.
Переглянути та завантажити результати дослідження можна за посиланням.