
Про те, як правильно побудувати комунікацію фахівців контакт-центру системи БПД з клієнтами та допомогти їм швидко вирішити питання, з яким вони звернулися – говорили на тренінгу “Ефективна комунікація для операторів колцентру”, який 28-29 вересня проходив у PRAVOKATOR правовий клуб Львів для 16 фахівців та фахівчинь контакт-центру (м. Чернівці).
Тренерами були: фахівчиня PRAVOKATOR правовий клуб Одеса Анастасія Арцимович та фахівець правового клубу PRAVOKATOR у Львові Володимир Гошовський.
Учасники тренінгу, зокрема:
- удосконалили навички, необхідні для якісної комунікації по телефону;
- навчалися алгоритмам опрацювання типових телефонних дзвінків;
- вчилися будувати розмову з клієнтом відповідно до етапів комунікації;
- розвивали навички з’ясування запиту/потреби та активного слухання;
- вивчали методи структурованої подачі інформації по телефону.
Тренінг є унікальним навчальним продуктом, який розроблений для навчання та розвитку операторів єдиного контакт центру системи БПД за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні». Також, за підтримки Проекту, було здійснено навчання тренерів (ТоТ) та проведений перший пілотний тренінг.
Нагадаємо, що зателефонувавши до контакт-центру за номером 0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів) можна отримати такі послуги:
- правові консультації;
- роз’яснення з питань отримання БПД;
- інформацію про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи, які опікуються відповідними питаннями;
- поінформувати про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні
- правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
- зв’язатися з усіма центрами з надання БВПД та отримати інформацію про їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку.