
Протягом 8-9 грудня 2016 року головні бухгалтери та керівники фінансових служб регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також фахівці Координаційного центру з надання правової допомоги взяли участь у семінарі з питань планово-фінансової роботи, зокрема в контексті запланованої децентралізації системи БПД.
Учасники заходу розглянули питання взаємодії Координаційного центру та його територіальних відділень на всіх стадіях бюджетного процесу; практичні моменти роботи системи публічних електронних закупівель ProZorro; принципи функціонування нової мережі розпорядників бюджетних коштів; політику обліку видатків, планування й використання бюджетних коштів, у тому числі залучення фінансових ресурсів з інших джерел (місцеві програми надання БПД, міжнародні гранти тощо). Директор Координаційного центру Андрій Вишневський представив бачення розвитку системи безоплатної правової допомоги та, зокрема, роль у цьому процесі фахівців фінансових служб центрів.
Навчальний курс є однією зі складових діяльності проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» з підтримки розвитку спроможності ситеми безоплатної правової допомоги, зокрема щодо управління фінансовими та матеріальними ресурсами та планування фінансової діяльності в контексті децентралізації системи БПД.